Een goede service met professionele en eerlijke communicatie maakt meestal het verschil, maar in medisch toerisme is het zelfs een cruciale factor. Hieronder leggen we uit waarom.
Afgelopen week kregen we een spontane mail van een patiënt: “Onze trip naar Istanbul zit er op. Wat een beleving! Opgehaald worden aan luchthaven, leuk hotel aanbevolen gekregen en dan… wat een team hebben jullie daar! De specialisten waren allemaal super vriendelijk en gaven een perfecte uitleg, alle vragen werden direct en professioneel beantwoord. Het was meteen duidelijk dat de mensen daar écht weten waarmee ze bezig zijn. Ik ben ook mega tevreden over het resultaat. Dank u wel voor alles.” (Franky G.)
Het is uiteraard erg fijn om zulke feedback te krijgen, maar wat bedoelen we precies als we schrijven dat goede service voor Esthetic-Airlines de absolute topprioriteit is?
Bij Esthetic-Airlines geloven we niet in loze beloftes en misleidende advertenties op sociale media. We geven de voorkeur aan professionele en eerlijke communicatie. Ons advies is altijd open en transparant, zelfs als dat betekent dat een patiënt niet in aanmerking komt voor een haartransplantatie in Turkije (zoals bijvoorbeeld een DHI haartransplantatie) of tandheelkundige behandeling.
Ondervind je hinder van een terugtrekkende haarlijn, wil je meer weten over de kwaliteit van tandartsen in Turkije of wens je gewoon meer informatie over de behandelingen die Esthetic-Airlines aanbiedt? Boek dan nu een gratis adviesgesprek of contacteer ons via e-mail, telefonisch of via WhatsApp op Info@esthetic-airlines.be en +32 479 99 34 54.
België: info@esthetic-airlines.be
Nederland: info@esthetic-airlines.nl
The Beautymakers BV
Zuidzijde Haven 39a
4611HC Bergen op Zoom
Btw: NL860891537B01
Kvk: 77073509